20.06.2014

Prolog

To był ten dzień.
Dzień w którym zobaczyłam go po raz pierwszy.
Pamiętam to doskonale.
Jego piękne włosy, głębokie oczy, idealnie wykrojone usta i niesamowite uczucie, gdy pierwszy raz mnie dotknął.
Chciało mi się płakać, ale też skakać z radości.
Głos, który słyszałam codziennie miał inny, zachrypnięty.
Stałam naprzeciwko niego i nie mogłam się ruszyć.
Dopiero gdy otworzył swoje ramiona, zapraszając mnie do uścisku, przepadłam.
Biegiem ruszyłam w jego stronę.
Czując jego dłonie na moich plecach i oddech na policzku, wiedziałam wszystko.
Kochałam go.
Kochałam bezgranicznie, ale wiedziałam też, że muszę się z nim rozstać tego samego dnia.
I nie wiedziałam kiedy znowu go zobaczę.



______________________




No to mamy prolog :) Od dawna chodził mi po głowie pomysł na tego bloga. Myślałam nad tym i myślałam, aż w końcu stwierdziłam, że muszę go założyć, bo zwariuję! 
Niektórzy z Was zapewne znają mnie z mojego pierwszego bloga They Don't Know, Babe. Jeżeli nie to serdecznie zapraszam :) 
Ah, jeszcze coś. Pochyłe słówka zaznaczone w tekście powinny naprowadzić Was na pewien trop. Myślę, że o wszystkim dowiecie się w trakcie pisania tego bloga.
Enjoy! 

chcesz być informowana? po lewej jest zakładka informowani, do której można się wpisywać;)

18 komentarzy:

  1. Awrrr nowy bloog ♥ Nie mogę się doczekać, TDKB jest takie cudoowne, ale mam przeczucie, że to będzie równe tamtemu a może nawet lepsze ♥ Mraaaśnie, nie mogę się doczekać pierwszego! I oczywiście ja aka sprinter z pierwszym komentarzem 3 No nie mogę się doczekać ♥ ily ;3
    @PolandLovatic

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tytule wnioskuję, że Harry jest duchem, albo inną istotą nadprzyrodzoną i aż mam ciarki, kiedy o tym pomyślę :D
    To będzie naprawdę coś!
    Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsze niż TDKB. Choć już tam ustawiłas wysoką poprzeczkę :)
    Czekam z niecierpliwością na next i życzę weny przy pisaniu dalszych rozdziałów :)
    Proszę o informowanie mnie na tt :)
    Pozdrawiam, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prolog <3
    Aż zrobiło mi się smutno...
    Nie miałam okazji przeczytać Twojego bloga TDKB, ale postaram się to nadrobić w wakacje :)
    Na pewno będę tu zaglądać i byłoby mi miło, gdybyś mogła informować mnie o rozdziałach na tt - @as_like_me :)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    PS. Gdybyś zechciała zajrzeć na któryś z moich blogów, byłabym zaszczycona :)
    Do następnego rozdziału!
    XOXOX

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada sie ciekawie, czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na 1 rozdzial, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciągnęłam się już. Czekam na 1 rozdział. Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie chce byc informowana o nowych rozdzialach @bitzhoran :)
    Prolog genialny i nie katuj mnie dluzej i dawaj pierwszy rozdzial! x

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie ;)
    Informuj mnie
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog - intrygujący :)
    @Tysiiaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. @love_cookies3 już kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boziu jaki cudowny :-) czekam narozdziały i już wiem że będzie to jeden z moich ulubionych ff ily ily: D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jaki fajny. Ciekawie się zapowiada. Mimo, że to dopiero prolog to już jestem niesamowicie ciekawa. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Pozdrawiam i życzę weny. Mogłabyś mnie informować na Twitterze o nowych rozdziałach?/@luvmylarrys

    OdpowiedzUsuń
  13. na razie nie mam pojęcia o co będzie chodzić w tym ff i to mi się w nim właśnie podoba mam nadzieję, że szybko dodasz następny rozdział bo wiedz, że twoje opowiadanie jest już na pasku ulubionych w moim laptopie. idę przeczytać twoje pierwsze ff bo jeszcze go nie czytałam. @kanimaq

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny prolog, już mnie wciągnęło do tego ff, będę czytać ily

    OdpowiedzUsuń
  15. serio? jak prolog może być tak dobry? aż dziwne xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) Daawno temu prosiłaś o info o nowych rozdziałach Fix You z Justinem, wracam z tłumaczeniem a więc zapraszam http://tlumaczenie-fix-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń